Regulamin korzystania ze sklepu szkoladobregohandlu.pl oraz kursy.szkoladobregohandlu.pl
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy szkoladobregohandlu.pl, działający pod adresem: https://szkoladobregohandlu.pl/ oraz https://kursy.szkoladobregohandlu.pl/ zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez ANOTHER VIEW STUDIO SP. Z O. O. z siedzibą przy ul. Krzeszowskiej 68F/208, 23-400 Biłgoraj wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku pod numerem KRS 0000820936, NIP 9182174040, REGON 385139610, e-mail kontakt@anotherview.pl.
- Niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
- W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
- Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
- Każdy Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
- Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu szkoladobregohandlu.pl w hiperlink „Regulamin”. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
- Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu szkoladobregohandlu.pl oraz kursy.szkoladobregohandlu.pl odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę kupna wskazanej Usługi za cenę i na warunkach określonych w opisie.
§ 2. DEFINICJE
Regulamin – niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów.
Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z usług objętych Regulaminem w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z usług objętych Regulaminem w zakresie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która składa Zamówienie na Kurs i zawiera Umowę Sprzedaży zgodnie z niniejszym Regulaminem i przepisami prawa.
Sklep – serwis internetowy, należący do Sprzedawcy, dostępny pod domenami: https://szkoladobregohandlu.pl/ oraz https://kursy.szkoladobregohandlu.pl/, za pośrednictwem którego Klient może nabyć kursy.
Sprzedawca – Another View Studio sp. z o. o., ul. Krzeszowska 68F, 23-400 Biłgoraj, NIP 9182174040, REGON 385139610, prowadząca sprzedaż za pośrednictwem Sklepu.
Kursy – treści cyfrowe stanowiące treści edukacyjne, które są udostępniane Klientom nabywającym je bezpośrednio w Sklepie.
Formularz Zamówienia – Usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Kursu do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży.
Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Usługi oraz w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilości nabywanych Produktów.
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Usług na odległość zawarta przez Klienta za pośrednictwem Sklepu, zwykle przez Formularz Zamówień.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży, stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności nazwę Kursu.
Newsletter – Usługa świadczona przez Sprzedającego na rzecz Klienta nieodpłatnie i polega na przesyłaniu cyklicznych, elektronicznych wiadomości zawierających informacje o Sklepie. Treść wiadomości może obejmować materiały o charakterze edukacyjnym i marketingowym, e-booki, a także aktualności dotyczące ofert, promocji i nowości wprowadzanych przez Sprzedającego.
Subskrypcja – usługa dostępu do Kursów świadczona przez Sprzedawcę na podstawie Regulaminu polegająca na udostępnieniu ich Klientowi na czas określony podczas zawierania Umowy w zamian za dokonywanie płatności cyklicznych.
Usługa – działalność gospodarcza o charakterze nieprodukcyjnym, świadczona bez jednoczesnej obecności Sprzedawcy i Klienta (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Klienta, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 576, ze zm.).
§3. ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sprzedawca jest jednocześnie usługodawcą usług świadczonych drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm., dalej: „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną”).
- Regulamin stanowi jednocześnie regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem.
- Dla współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca i w celu korzystania ze Sklepu oraz realizacji uprawnień wynikających z zakupionych Kursów, niezbędny jest sprzęt i system spełniający następujące minimalne wymagania techniczne:
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa uwzględniająca bieżące aktualizacje, z włączoną obsługą języka JavaScript,
- włączona obsługa cookies w przeglądarce,
- dostęp do Internetu,
- posiadanie aplikacji umożliwiających odczytywanie plików PDF,
- możliwość odtwarzania plików wideo.
- Sprzedawca zastrzega możliwość wprowadzania zmian w zawartości Kursów. Zmiana taka jest traktowana jako mająca na celu zachowanie zgodności Kursu z Umową Sprzedaży. Jakiekolwiek inne zmiany Kursów, mogą być wprowadzane w wyjątkowych okolicznościach o czym Klient zostanie poinformowany z wyprzedzeniem.
- Rozpoczęcie korzystania z usług objętych Regulaminem lub wyrażenie zgody na przestrzeganie Regulaminu jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Zgoda na korzystanie z usług objętych Regulaminem może być w każdej chwili cofnięta. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, dokonuje się poprzez zaprzestanie korzystania z usług objętych Regulaminem.
- Świadczenie usługi dostępu do funkcjonalności Sklepu następuje nieodpłatnie. Nabycie Kursów dostępnych w Sklepie następuje odpłatnie.
- Wszystkim osobom korzystającym ze Sklepu Sprzedawca umożliwia darmowy dostęp do usługi bezpłatnego przesyłania zamówionej informacji handlowej („Newsletter”).
- W celu skorzystania z usługi Newsletter należy podać swój adres e-mail w przeznaczonym do tego formularzu i nacisnąć przycisk „Zapisz się do Newslettera” lub równoważny. Usługa Newslettera świadczona jest do momentu wycofania zgody, poprzez naciśnięcie linku wyrejestrowującego zawartego w wiadomości e-mail wysyłanej w ramach Newslettera.
- Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio postanowienia § 8 Regulaminu, przy czym termin na zgłoszenie reklamacji liczy się od momentu wystąpienia zdarzenia uzasadniającego złożenie reklamacji.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE
- Sprzedawca umożliwia zakup Kursów w Sklepie.
- Klient może nabyć dostępne w Sklepie Kursy poprzez złożenie Zamówienia, klikając przycisk „Opłać”, wówczas do zawarcia Umowa Sprzedaży dochodzi na zasadach określonych w niniejszym paragrafie regulaminu.
- W celu złożenia Zamówienia w Sklepie Klient wybiera Kursy, podejmując kolejne czynności techniczne na podstawie wyświetlanych komunikatów i informacji zawartych na stronie sprzedażowej, a następnie na stronie internetowej Sklepu.
- Klient w celu zakupu Kursów dodaje je do Koszyka. Klient w każdej chwili może obejrzeć zawartość Koszyka, dodać bądź usunąć Kursy, a także od razu przejść do procesu złożenia Zamówienia.
- W procesie Zamówienia Klient precyzuje szczegóły Zamówienia takie jak: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, dane do faktury, sposób płatności i inne. Klient w toku procesu Zamówienia nie dokonuje rejestracji.
- Podany adres e-mail może zostać wykorzystany jedynie do kontaktu w procesie realizacji Zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na kontakt w innych celach (np. Newsletter) zaznaczając odpowiedni checkbox.
- Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez złożenie Zamówienia z wykorzystaniem strony internetowej Sklepu bądź poprzez wiadomość e-mail na adres kontakt@anotherview.pl.
- Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia. Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane.
- Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu. Złożenie oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji Regulaminu następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w toku składania Zamówienia.
- Kupujący przed akceptacją Zamówienia zostanie poinformowany o:
- głównych cechach przedmiotu sprzedaży,
- łącznej cenie dodanych do koszyka Kursów wraz z podatkami, a także opłatach za dostarczenie lub o innych kosztach (o ile występują),
- możliwości odstąpienia od umowy.
- Klient wyraża wolę zawarcia Umowy Sprzedaży poprzez naciśnięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub równoważnego.
- Złożenie Zamówienia nie jest równoważne z zawarciem Umowy Sprzedaży, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.
- Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu. W wiadomości, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, zawiera się również potwierdzenie złożonych przez Klienta oświadczeń w przedmiocie żądania spełnienia świadczenia przed upływem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy.
- Zamówienia są realizowane niezwłocznie, nie później niż w terminie 24 godzin od momentu zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedającego wpływu środków z tytułu ceny z Umowy Sprzedaży bądź otrzymania przez Sprzedającego potwierdzenia zapłaty od operatora płatności. Wyjątek stanowią zamówienia złożone przez Klientów drogą mailową, które są realizowane wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00. W przypadku złożenia zamówienia drogą mailową poza wskazanymi godzinami roboczymi, jego realizacja rozpocznie się następnego dnia roboczego.
- Realizacja Zamówienia na Kurs następuje poprzez nadanie dostępu do kursu na platformie: kursy.szkoladobregohandlu.pl. Kurs uważa się za dostarczony w chwili, gdy dane dostępowe zostały dostarczone Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail.
- Cena Kursów podawana jest w polskich złotych i zawiera podatek VAT. Cena podana przy Kursach jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen znajdujących się w Sklepie, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, stosowania unikalnych kodów promocyjnych dostępnych poza Sklepem. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na cenę Kursu w Zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub akcji promocyjnych.
- Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta dołączany jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT przesyłany drogą elektroniczną. Na żądanie Klienta dowód zakupu zostanie doręczony w wersji papierowej.
- Klient może dokonać płatności ceny za zakupione Produkty w następujący sposób:
- płatność kartą kredytową/debetową poprzez elektroniczny system stripe.com,
- szybkie przelewy (w tym blik)
- W przypadku zakupu dostępu w Subskrypcji na czas nieokreślony (dożywotni), Sprzedawca zobowiązuje się do zapewnienia działania usługi przez okres minimum 1 roku. W przypadku zakończenia utrzymywania usługi w okresie pierwszego roku, Właściciel zwróci Klientowi cenę w proporcjonalnej wysokości do pozostałego czasu wykupionej Subskrypcji przy założeniu jej trwania przez 1 rok.
§5. PRZEDSPRZEDAŻ
- Sprzedawca może prowadzić przedsprzedaż wybranych Kursów.
- Przedsprzedaż umożliwia zamówienie Kursu przed jego premierą w obniżonej cenie.
- Przedsprzedażą mogą zostać objęte Kursy nowe i cechujące się małą dostępnością, które dopiero ukażą się w Sklepie.
- Termin dostępności Kursów objętych przedsprzedażą znajduje się w opisie Kursu (na stronie z przyciskiem kierującym do Koszyka).
- Przedsprzedaż nie może być łączona z innymi promocjami, chyba że opis oferty przedsprzedaży stanowi inaczej.
§ 6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
- Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 28 stycznia 2020 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Użytkownikowi potwierdzenie zawarcia umowy w formie e-mail zgodnie z § 4 ust. 13.
- Choć ustawowe prawo do odstąpienia przez Konsumenta od Umowy sprzedaży jest wyłączone, zgodnie z postanowieniami ust. 1 powyżej, Klient może zrezygnować w drodze odstąpienia od Umowy sprzedaży z Kursu kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu maksymalnie 14 dni od daty jego otrzymania. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres siedziby Sklepu lub na adres e-mail podany w Regulaminie.
- Wszelkie zwroty należności wynikające z pkt 2. będą regulowane przez Sprzedawcę nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, za pomocą takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu. Zwrot należności nie jest związany z dodatkowymi kosztami.
§ 7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY
- Sprzedający jest odpowiedzialny za dostarczenie Kursu zgodnego z umową sprzedaży.
- Za wszelkie wady Kursu ujawnione w ciągu dwóch lat od dostarczenia odpowiada Sprzedający, przy czym wady ujawnione w ciągu roku od dostarczenia uznaje się za istniejące w momencie dostawy, chyba że Sprzedający wykaże inaczej.
- Odpowiedzialność Sprzedającego nie obejmuje sytuacji, gdy:
- Wady wynikają z niekompatybilności środowiska cyfrowego klienta z wymaganiami technicznymi serwisu Sprzedawcy, a Klient nie podjął współpracy ze Sprzedawcą w celu rozwiązania problemu kompatybilności.
- Brak zgodności Kursu wynika z niezainstalowania aktualizacji przez Klienta, o których Klient został poinformowany przez Sprzedawcę.
- Konsument ma prawo złożyć reklamację w związku z brakiem zgodności Kursu z Umową Sprzedaży w ciągu roku od zauważenia wady.
- Reklamacje są składane zgodnie z procedurą określoną w §9 Regulaminu.
- Konsument może skorzystać z uprawnień przewidzianych w ustawie o prawach konsumenta w zakresie wad produktu.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży z powodu wady, Sprzedający może zaprzestać udostępniania Kursu Klientowi, w szczególności poprzez zablokowanie konta.
§8. REKLAMACJE
- Reklamacje związane z rękojmią lub funkcjonowaniem Sklepu można zgłaszać na adres: ul. Krzeszowska 68F/208, 23-400 Biłgoraj, a, z dopiskiem „Reklamacja Szkoła Dobrego Handlu”, lub e-mailem na adres: kontakt@anotherview.pl. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe i opis problemu.
- Sprzedawca odpowie na reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania.Odpowiedź na reklamację jest udzielana pisemnie za pośrednictwem poczty lub w zwrotnej wiadomości e-mail.
- Niezadowolony Klient może zwrócić się do sądu lub skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązania sporu, w tym mediacji lub sądu polubownego, zgodnie z procedurami dostępnymi na stronie UOKiK. Rozwiązywanie sporów pozasądowych jest darmowe.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR dostępnej na stronie http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§9. ZMIANY REGULAMINU I DOSTĘPNOŚĆ SKLEPU
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, informując o tym w Sklepie na 14 dni przed wprowadzeniem zmian.
- Zamówienia złożone przed zmianami są realizowane według starych zasad.
- Sprzedawca dąży do utrzymania działania Sklepu bez ograniczeń czasowych, zastrzega sobie jednak możliwość wystąpienia przerw technicznych jak również prawo do całkowitego zakończenie działalności.
§ 10. OPINIE KLIENTÓW
- Na stronach z opisami Kursów Sprzedawca zamieszcza opinie Klientów
- Opinie zamieszczane są na stronach Sprzedawcy tylko po uprzednim udzieleniu zgody przez Klienta.
- Klient ma prawo wycofać zgodę na publikację opinii o Kursie. W celu wycofania zgody Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@anotherview.pl. Udzielenie odpowiedzi i usunięcie opinii jest realizowane w terminie 7 dni roboczych.
§ 11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Klient, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88.
- Administratorem danych osobowych, przekazanych przez Klienta, podczas korzystania ze Sklepu, jest Sprzedawca.
- Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji Umowy sprzedaży.
- Klient zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88 ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
- Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.
§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Administratorem danych osobowych korzystających ze Sklepu jest Another View Studio z siedzibą ul. Krzeszowska 68F/208, 23-400 Biłgoraj. Dane osobowe przetwarzane są na zasadach opisanych w zakładce „Polityka Prywatności”.
- W celu uzyskania informacji na temat użytkowania Sklepu lub świadczonych w oparciu o Regulamin usług, należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@anotherview.pl. Odpowiedzi będą udzielane w terminie 7 dni roboczych.
- Postanowienia regulaminu stosuje się również do sytuacji, gdy Klient podaje swoje dane osobowe w przypadku zapisania się na Newsletter.
- Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin obowiązuje od dnia 20 grudnia 2023 roku.